Kattmassage

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Ammon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 093
A

Ammon

Finns det någon här som testat det på sin katt, eller känner någon som gått på det med sin katt?? Nu menar jag inte massage hemma i soffan utan någon som gått till en riktig massör med katten...

Sv: Kattmassage

Nej men jag har läst att man kan utbilda sig till kattmassör på Axelson's, lite kul grej! :D

Jo jag har också läst det, funderar på att läsa några kurser inom djurvård, bla massage. Och såg då att det fanns kattmassage på just axelsons, tyckte det verkade som en annorlunda men kul grej. Och skulle absolut kunna tänka mig bli kattmassör :D

Är utbildad massör på människor, men brukar massera både katten, hunden, kanin och hästarna nemas problemas!;)
man hittar lätt spänningar och dom älskar det!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 352
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 203
Senast: Asko
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
536
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka