kattmöbler / klösmöbler

Seabaz

Trådstartare
Någon som har bra tips?
Den ska vara så hög som möjligt med så mycket saker som möjligt för två galna katter!
(gärna två "kojor" och nån hängmatta och massa "platåer" att sitta på)
Så hög som möjligt alltså!
Minst 160-170 cm iafl (vilket är vanligaste måttet på de med mest saker på men vi vill ha ännu högre helst!)

Någon som har tips på märken och hemsidor eller affärer i Sthlms området?! :cool:
 
Jag har byggt min klättermöbel själv... Gick till en golvläggningsfirma och tiggde ihop några 2-meters papprullar som de får plastgolven levererade på och köpte bilmatta (ej heltäckningsmatta eftersom den har öglor som klorna kan fastna i) och satte fast kring rullarna. Sen är det bara att köpa några spånskivor och klä dem med och sätta i ändarna på rullarna plus lite andra roliga höjder. Blir garanterat billigast och dessutom får man den precis som man vill ha den också :)
:idea:
 
Köp två "golv till tak"-pelare, och sätt själv hyllor mellan. :idea: (eller bygg själv, inte så himla svårt)
Jag tycker det är ont om riktigt maffiga klätterträd, de bästa jag sett finns på Huveröds .
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 171
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 284
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 047
Senast: linnsan
·
Trädgård & Växter Då jag vet att det finns flera trädgårdsintresserade här på Buke, tänkte jag att ni kanske har några tips på hur man räddar Kråkslottets...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 635
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • Köpa hus
  • Fågelskit på fönster + på balkong

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovelände
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp