kattpresentationer

Sv: kattpresentationer

kuddemin.jpg

Sebastian Alexander "Isse" 19/1 -02. Han är den blyga och lite mesiga katten, men nu på senare tid har han tuffat till sig betydligt och busar som en kattunge på nätterna.

Myran 24/4 -04 skaffade jag som sällskap åt Isse när vi flyttade. Hon är gullungen och min bäbiskatt, otroligt gosig och älskar att sitta i famnen när man varit borta för länge.
muran.jpg

Stina -92 är mammakatt, hon tar hand om Myran. Men Isse och hon är inte alls kompisar. Stina bestämmer...allt!
Här är hon tillsammans med sin bäbis Myran
stinamyran.jpg

Sigge -94 var gosgubben nummer 1. Han spann som en tok och trampade så det gjorde ont, han var ganska tung. ;) Tyvärr var vi tvugna att ta bort Sigge den 9 juni i år eftersom han inte gick ihop med våra andra katter. Hoppas att han har det bra nu :(
sigge.jpg

missan_orig_SE.jpg

Missan
född nångång ï april 1992
Hittades i skogen av en jägare som avlivade alla hennes syskon och deras skadade mamma när hon var ca 3-4 veckor gammal.
Min gosekatt fram tills att vi var tvugna att avliva henne förra året 13 år gammal.

Kissen_orig_SE.jpg

Fräs
född nångång i augusti 2003
Hittades i en container på mitt gamla jobb.
En riktig kelgris som älskar att bada i badkaret. dock har han blivit lite för fet efter kastreringen. :crazy:

imag0002_orig_SE.jpg

Bäbis
född i september 2004.
underbarare katt får man leta efter, otroligt mammig och kelsjuk. Hon har dock vart spårlöst borta sen i juni iår :cry: och ingen verkar ha sett henne eller veta vart hon finns.

imag0047_orig_SE.jpg

Sigge
Pojkvännens katt, född nångång under 2004.
Knäppare katt får man leta efter, är extremt "pappig" och är riktigt kartong tokig.
Favoritsovplatsen är i badkaret :crazy:

Sorry om bilderna blev lite stora

Nu har jag läst i en kattbok att Salves färg kallas svartsmoke.

Jättekul att läsa om och se bilder på alla fina katter!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka