Kattungar *bilder*

Kissing Spine

Trådstartare
Tog mig i kragen och fotade de små ljuvliga varelserna :love:. De är knappt en månad gamla och fruktansvärt sociala. Så fort man kommer in i sadelkammaren kommer de snavandes och piper :D. Lustigt med tanke på att mamman flyttade dem efter ca. en vecka och kom tillbaka med dem för en vecka sedan. De är så söta :love:

Lägger ut hela albumet.

Sv: Kattungar *bilder*

Du kan förstå att det tar en halvtimme längre att rida :angel:. Man måste ju gulla med dem lite varenda gång man ska hämta sadel, hjälm, träns, skydd etc. :D

Mm :love:. Tack och lov så är kattmamman lika kelig så hon stör sig inte ett dugg på att man gullar med dem... Hon kommer och tränger sig emellan och vill bli klappad istället :smirk:

Hehe, jag diggar den här. Megasize huvud :D :love:
DSCN2174.jpg

Sååå sööta!! :love: :love: Vi har en kolsvart 1-åring som smyger runt i stallet, så mysig, kelig och korkad. Han har varit nära och bli påkörd hur ånga ggr som helst, har tom orsakat en mindre trafikstockning :p

Jag vet :love: Fast det hade varit bättre om det varit en pöjk... :( Två ska avlivas eller säljas, de vill helst ha kvar två pojkar och det är ju flickorna som är finast. Men hoppas att de har kvar dem istället :d

En till sak, en av pojkarna har som en böld på magen! Det är en rund kula som är alldeles mjuk när man petar på den. Han är väldigt pigg och glad, men kan det vara en tumör eller ngt? Hoppas att dem tar bort den iaf.

Hoho, låter som de andra stallkatterna då. Man får lyfta undan henne när man kommer med hästarna för hon bara ligger mitt ivägen :crazy:

Jag tar den här! Den är ju helt underbart söt och ser ungefär lika korkad ut som min katt :crazy: !!!
DSCN2165.jpg

:rofl: Det ser ut som att den tittar i kors med ögonen. Och så ser den sådär supergulligt bekymrad ut!

Kissing Spine skrev:
Jag vet :love: Fast det hade varit bättre om det varit en pöjk... :( Två ska avlivas eller säljas, de vill helst ha kvar två pojkar och det är ju flickorna som är finast. Men hoppas att de har kvar dem istället :d

En till sak, en av pojkarna har som en böld på magen! Det är en rund kula som är alldeles mjuk när man petar på den. Han är väldigt pigg och glad, men kan det vara en tumör eller ngt? Hoppas att dem tar bort den iaf.

Troligtvis är det ett navelbråck. Är det tydligt så ska det operaras (man brukar få det gjort när katten kastreras)

Hehe kan vara... Ååååh! Den ena spann idag! När jag lyfte upp den och den lät som en liten motor :love: :love:. De blir ju helt hysteriska när man kommer, springer efter en och skriker

Avlivas eller säljas?? Låter som det var ung. sak samma... :confused:

Finns det iget katthem eller så ni kan höra med om de inte blir sålda?

Jag kommer antagligen att få väldigt många och starka reaktioner på detta men... Ja, jag tycker nästan att det är sak samma. Det är inte roligt om de avlivas naturligtvis, men de kan inte ha för många stallkatter, det finns inget katthem.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 136
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 842
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Behöver tips och kloka råd! Jag och min man ska separera, och vi har två innekatter. Vår tweenie har det ganska tufft i skolan och i...
Svar
9
· Visningar
3 777
Senast: Roheryn
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 746
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka