Kattunge från akutgruppen

Jag ska sno Essie från dig, hi,hi. ;)Nej absolut inte!

Vi hade fångat in en katthona med 3 bebisar och nyckeln fanns där Essie fanns, så vi var där och lånade den. Så enkelt var det.

När får du veta om du kan boka henne? Och när kommer hon hem till dig?

Vi har bokat henne :love:
Hon kommer att komma till oss runt den 7/7!
Vi är så glada! men vet inte vad vi ska kalla henne...

Vad roligt!
Men varför inte fortsätta kalla henne Essie?
När vi tog en katt från katthemmet så hette han Chleo, men vi tyckte det lät fult och tänkte byta namn på honom.
Men det var helt omöjligt, vi hade kallat honom för det så länge, så att han fortsatte vara en Chleo! :D

Vi skulle väl vilja ha ett namn som vi har valt, eller fått föreslaget för oss som vi
tycker om. Det är inget fel på Essie, hittar vi inget vi tycker bättre om så
får hon fortsätta heta Essie, men vi skulle vilja hitta ett namn som är vi.
Förstår du vad jag menar??

Liknande trådar

Övr. Katt Hjälp Min katt födde ungar i soffan igår Nu när jag försöker flytta dom till bolådan så bär hon tbx dom till soffan !!! Va gör jag ?
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Love
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 143
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 309
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
917
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka