Kattunge som diar en hund.

marieka

Trådstartare
Våra valpisar åkte till sina nya familjer förra veckan och igår såg vi att kissungen snuttar på tiken. Är det här vanligt? Kan det bli några problem i framtiden? :confused:

Sv: Kattunge som diar en hund.

Bästa är väl att höra med veterinären..

Känner till en Cavalier King Charles som efter att kattmamman dött och lämnat 7 kattbebisar efter sig producerade mjölk i sina juver och adopterade kattungarna...

Sv: Kattunge som diar en hund.

Hade en hund som var extramamma åt kattans bebisar så fort hon kom åt.
Kattan tyckte det var skönt hon med, för då kunde hon ut å promenera utan att oroa sig över ungarna. Våran hund kunde dock inte amma ungarna då hon var steriliserad.

Stor fördel var att kattungarna blev extremt hundvana...

Om kattungen är förbi stadiet då den nödvändigtvis behöver dia, (över 6-8 veckor) så tror jag inte att hundmjölk åsamkar ungarna någon direkt skada. Bara bra med extra proteiner!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 412
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 597
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 538
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 609
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur