Bukefalos 28 år!

Kattunge som inte kan jama

BusBarro

Trådstartare
Hej bukare!

Vi har skaffat oss en liten kattkille som vi haft 1 vecka nu drygt. Han var full med öronskabb och mask när vi fick honom. Var hos veterinären förra torsdag och fick medicin mot öronskabben. Det är mycket bättre nu, har 1 behandling kvar att göra.

Vi har även avmaskat honom.

Men vi har märkt att han inte kan jama alls. Det kommer inget ljud alls när han försöker. Är detta normalt?

Mvh Frida
 
Normalt vet jag inte, men jag har sett fenomenet hos många huskatter, de verkar dock klara sig fint ändå.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
785
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 522
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 492
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 213
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp