Kattunge som inte kan jama

BusBarro

Trådstartare
Hej bukare!

Vi har skaffat oss en liten kattkille som vi haft 1 vecka nu drygt. Han var full med öronskabb och mask när vi fick honom. Var hos veterinären förra torsdag och fick medicin mot öronskabben. Det är mycket bättre nu, har 1 behandling kvar att göra.

Vi har även avmaskat honom.

Men vi har märkt att han inte kan jama alls. Det kommer inget ljud alls när han försöker. Är detta normalt?

Mvh Frida

Normalt vet jag inte, men jag har sett fenomenet hos många huskatter, de verkar dock klara sig fint ändå.

Liknande trådar

Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 250
Senast: Claraclara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 873
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 314
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?