Kavaj för större byst.

FadeAway

Trådstartare
Finns det nått märke som passar större byst eller är det specialbeställa som gäller? Har eg 36/38 i stl men måste gå upp på 42 för att få plats med bysten och således ser det ju rätt trist ut :crazy:
Finns det nått alternativ till att skräddarsy kavaj. Kan tilläggas att jag är lång och helst skulle behöva längre armar också :o

Sv: Kavaj för större byst.

Har samma problem som du, men har inte (åtminstone haft) råd att låta sy upp en. Men kan vara intressant att få svar ändå ifall det blir aktuellt! :bump:

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 193
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Efter lite kroppsliga förändringar känner jag att jag behöver tips på kläder och gärna av dem som är lite i samma sits. Är lång, >182 cm... 2
Svar
25
· Visningar
2 685
Senast: Sonea
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns... 2
Svar
24
· Visningar
3 625
Senast: Cilva
·
Utrustning Ja, hur är egentligen KLs storlekar? Jag tycker mest att det är massa X före S:en och så (dvs. väldigt stora).... Nej, men jag har...
Svar
6
· Visningar
3 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka