Kavaj i skolan?

millan10

Trådstartare
Har äntligen varit iväg och köpt en kavaj. Har alltid velat ha en och tycker själv att jag passar i det. Gillar att ha skjorta i vanliga fall. Nu undrar jag om det kanske är lite för uppklätt att gå med kavaj till skolan?

Vad tycker ni? :)

Jag har gått med kavaj i skolan sedan grundskoletiden. Då fick jag ibland en del blickar, men när jag gick på gymnasiet var det flera tjejer som klädde sig på liknande sätt :)

Beror även på vilken slags kavaj och hur du matchar den skulle jag vilja tillägga.

lady-club-blazer.jpg
set-med-prickig-kavaj-prickig-byxa-och-gratis-blus-42789-zoom.jpg

Stor skillnad på de ovanstående till exempel, den första looken är ju himla mycket mer casual.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 362
Senast: Raderad medlem 147980
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 584
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 276
Kropp & Själ Jag har länge velat bo på Gotland och har nu äntligen fått möjlighet när jag blivit antagen till skola. Skolan ligger i Fårösund. Jag...
Svar
6
· Visningar
712
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka