• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LabeRt
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 888
L

LabeRt

Ska köpa ny kavaj men jag vet inte vad jag ska köpa.. Nån som vet nån bra? Som inte är för kort i armarna.. Kavajen som jag har nu sitter ju bra men den är alldeles för kort i armarna.. :(

jag har en jacson kavaj å det tycker jag e bra i armana å så du kanse ska pröva en sån

Köpte en ny på Ekohallen idag, en Victor Hugo kopia som hette Jops för 398 kr :bump:, den hade lite längre ärmar, de brukar ofta vara lite för korta för mig.

Jaha vart köpte du den då? Var det rea eller var den så billig ändå?

Hade Victor Hugo förut, och dom är bra om man inte vill lägga ner så mycket pengar.

Nej, det var inte rea uta ordinarie pris, jag kan tänka mig att det fått in ett parti och inget märke de kommer ha hela tiden.
Kajvaen jag tänkte köpa kostade ca 2000:- men den här var faktiskt nästan lika snygg (färgen var tom lite bättre), och till det priset så köpte jag den, ångar jag mig senare så är det inte så mycket pengar det rör sig om. :)

Okej. Men jag vill ju ändå ha en med bra kvalité..
Ska ringa runt till lite ridsportaffärer här..
Vågar inte beställa ifall att storleken inte passar. :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
422
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 354
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31