• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare rare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 804
R

rare

ok dags att införskaffa en ny kavaj:/ min gamla är för vid och för kort i ärmarna. problemet är att jag är himla smal och har väääldigt långa armar... någon som har tips på en kavaj modell sm skulle passa mig. 32/34 skulle väl pass på vidden men ärmarna behöver vara nästan 38 skulle jag tro...

Sv: kavaj

Jag har oxå problemet med långa armar, men min Caldene-kavaj sitter som skräddarsydd. :)

Jag har samma problem tyvärr...men är den dyr?? De brukar oftast vara det när man väl hittar en som sitter super...:crazy:

hm var köpar man en sådan kavaj? har endast gr*anng**den här..

testa skala by meredith, pikeu*. jättefina och inte så värst dyra.

Pikuer absolut. De finns i massor av storlekar och dessutom med olika längd på ärmarna. :idea:

går det att bestätta pikeur kavajer på nätet? se strl nånstans?

Gav 1200kr för min, men det var 10 år sedan... Köpt på Lilla Huset i Skövde, men den affären finns väl knappast kvar längre.
De flesta större ridsportsaffärer borde kunna ta hem...

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 360
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
537
Senast: Honey07
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 193
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka