M

MaLu

Det finns ju kavajer i lite olika modeller.. Vad tycker ni är snyggast? Vilken modell och märke?

Finns det olika dressyr/hoppmodeller?? Ibland ser jag kavajer som jag tycker kanske skulle passa mer till hoppning men det är väl kanske bara för färgens skull.

malu
 
Okej... Ingen som vill svara ens. Då känner man ju sig lite mobbad.. :(

:D

Jag kanske ska omformulera lite; Jag rider dressyr. Vilka kavajer tycker ni är snygga? modell och märke...

Omformulering och omformulering... eh.
 
Jag har en mörkgrå kavaj som har två sprund bak...Jättesnygg! :love: Märket minns jag inte riktigt, men typ ca**llo.. :confused: Jovisst är dom mer hopp/dressyr aktiga. Min kompis köpte en för dressyr, lite längre modell med djup "v-ringning" fram. Dom som har två sprund bak tycker jag är mer hopp-inriktade. Sen gör ju färgen sitt, skulle inte vilja starta dressyr med en ljusblå eller röd!
 
har också en pikeur kavaj som jag är helt kär i :) älskar den... svart, med ljusgult foder, två sprund bak, guldpaspoal på kragen... mmm
 
Den var snygg! Jag har sett liknande kavarjer förut och lagt märke till dem för att de är så snygga. Det är bra med knapparna i ryggen för de blir mer figursydda då.

vet du vad en sådan kostar... :)

malu
 
Ja, den är jättesnygg. Det är lite stretchmaterial i den vilket gör att den kan sys väldigt figurnära utan att den känns trång. Jag skräddarsydde min efter mina egna mått och den gick på drygt 2000 kr tror jag. Den är säker lite billigare om du köper av standardkonfektionen.
/puppan
 
Re: Kavajer

Jag har en pikeur kavaj, som jag jag åxå är helt kär i! Den är svart med ljusgrått innerfoder och silverknappar. Längre modellen. Längre modeller är för dressyr, och kortare hoppning. // :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 059
Senast: MiniLi
·
Utrustning Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket...
Svar
3
· Visningar
433
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
500
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
955
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp