Kavajpanik! NI MÅSTE HJÄLPA MEJ!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fälttävlansnörd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 56
  • Visningar Visningar 3 264
Sv: Kavajpanik! NI MÅSTE HJÄLPA MEJ!

Zlatan skrev:
Det känns helt FEL :eek: Jag kan inte få ihop Popeye med synthpop. :D hihi

Äh vaddårå? Mer synthpop åt folket! :D

Fälttävlansnörd - Har du tittat mer på de engelska sidorna? tweedkavajer är mycket vanligare där än här. Barbour har t.ex. en som är ruskigt snygg. Jag fick leta länge innan jag hittade min (som iofs är tysk, men ändå ;))

Zlatan skrev:
Jag har en marinblå med ljusblå krage som ser ut såhär , men det är en Pikeur.

En sådan har jag med :p

Med jag vill ha en brun Allessandro Albanese. Dö-snygga :love:

Den är från Herve Godignon. Jag tycker att Pontus passar i sin, men efter att ha sett en är man ganska trött på dem...:D

fälttävlansnörd skrev:
6 st, varav tre unghästar som alla gick i samma klasser. på två sadlar, två förbyglar och två uppsättningar benskydd :p men det gick bra ändå. och roligt var det!

Jäklarns :rofl: full fart. har får se till att skaffa mer utrustning så hans hästskötare inte får magsår ;)

Ja, såg att det gick bra för honom o det är ju skojj.. dock hänger ju mycket på teamet bakom, eller hur ;) det är ju en del saker som ska klaffa.

The_grinch skrev:
.. men efter att ha sett en är man ganska trött på dem...:D

Jo, det kanske är så... är bara så sugen på att hitta en ny snygg kavaj som inte så många andra har. Har haft min nu i X antal år och man börjar ju tröttna... :cool:

Ingen som har några bra bilder på snygga kavajer?

Pontus kavaj är en HG (Herve Godignon)
Tror att den rutiga kavajen med ljusblå krage satt på Eva Seppänen :idea:

Zindy16 skrev:
varför kan du inte köpa den bara för att inte vet märket?:confused: :D :rofl:

För att hon kanske inte vet i vilken affär hon ska leta? :smirk:

azzÅÅåå fÖÖr AtT liiiXoM den MååStE ju TYyyP kozzzTa ööövEr 5000 KrOnoR å zååå FöR aTT annARzz ZeeR jag ju TyP inte Zåå Rik Ut DiReKT lixXXom. :)

nej, men precis som lyxig säger - så vet jag inte var jag ska leta eftersom att det inte verkar vara något större/kändare märke...

fälttävlansnörd skrev:
azzÅÅåå fÖÖr AtT liiiXoM den MååStE ju TYyyP kozzzTa ööövEr 5000 KrOnoR å zååå FöR aTT annARzz ZeeR jag ju TyP inte Zåå Rik Ut DiReKT lixXXom. :)

Hahahaha. :rofl:

Notorius skrev:

Vad? Det är ju sant. Jag skulle aldrig ha på mig något som kostade mindre än 5000 kronor! :angel: :p

Jag förstår det, hur kan man ens tänka tanken liksom :eek: ;)

ingen aning... fattar inte hur människor som rider omkring i vanliga pikeurkavajer, speedairhjälmar och cavallostövlar tänker... det är ju inte dyrt lixom :crazy: .

gud vad jag är töntig :p back to life now. hur går det med mitt kavajletande hoho? *till alla*

fälttävlansnörd skrev:

ASG :rofl: :rofl: :rofl:

mitt i prick

Nu har jag fått reda på att kavajen du vill ha kommer från Equalityline. :)
Den finns inte som standard men tydligen har några tjejer beställt sådana, rutiga med ljusblå krage, det går ju att välja bland huuur många färger och kombinationer som helst.

just nu är jag kär i dej!

TACK :bow:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka