T

tuttan

Jag ska prova en beg dressyr sadel imorgon jag tror den heter kentur? Finns det någon som käner till den sadelen? tacksam för lite syn punkter. mvh tuttan :confused:
 
det finns ett danskt?? sadelmärke som heter Kentaur. jag har en hoppsadel av det märket, den är nu 2 år gammal o superskön att rida i, en STOR nackdel dock är att Kentaur sadlarna INTE är omstoppningsbara....
 
har ingen aning om hur sadeln är att rida i, men jag tycker att naktdelen med sådana relativt okända märken är att de har helkasst andrahandsvärde..
 

Liknande trådar

Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
625
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: liiinnea
·
Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Ajda
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp