Kieffer Legend?

Fiorano

Trådstartare
Såg en annons här där en Kieffer legend säljes. Sökte på både google och altavista men hittar ingen kieffermodell som heter legend. Den som kommer upp är Albion Legend. Finns det nån Kieffer Legend? Bild någon?

Sv: Kieffer Legend?

Jag har då aldrig hört talas om Kieffer Legend! :confused:

Har kollat där också... Drömmer egentligen om en Kieffer WallStreet så jag har tittat mycket på den sidan...

Det är just därför jag vill ha den...! Ääälskar stooora stöd! Har en Kiffer Inn hoppsadel med just stooora klossar!

Jag känner mig bara hindrad, det går ju inte att korrigera sin sits när det är så stora stöd i vägen. Kanske har jag fel konstruktion på benen...

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: Barret
·
Utrustning Är det någon som provat det? Funkar de? Alltså en munkorg som är av mjukt hönätsmaterial. Har inte hittat nån i Sverige. Sweet net...
Svar
1
· Visningar
224
Senast: QueenLilith
·
Tjatter Jag såg ett klipp på facebook och tappade bort det... Det var en sjukhusserie. En somalisk kvinna får veta att folk i landet det...
Svar
2
· Visningar
305
Senast: gul_zebra
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka