kimblewick

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare spindel_17
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 713
Sv: kimblewick

jo det ¨är såhär.den andra hästen i stallet som ägs av en ej hästmänniska.den hästen har en medryttare som är livsfarlig och hon drar han i munnen och allt han är 27år gammal och hon kör slut på häststackarn han har dåliga tänder och rider på detta bett i smyg.
han är jättekänslig i munnen och hon bara rycker och sliter hn i munnen.

Men rider man som du säger att hon gör så är ju ALLA bett skarpa. Ett kandar kan vara snällare än ett tränsbett, om handen är snäll.

det är sant jag håller helt med!
ville bara höra en annans åsikt,men denna unge lyssnar inte på vad vi säger liksom.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 095
Senast: Görel
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
542
Senast: warg
·
Utrustning Läst lite forskning om skaderisk på överhettade senor i för varma benskydd. Många är emot fårskinn/ludd i benskydd och menar att det...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka