P
Panikie
jag är väldigt nöjd
har under lång tid, testat mig fram för att se vilka slags bett min d-ponny passar på, han är väldigt lydig osv, men i skogen och biland på hoppbarnan kräva det något bett med lite mer stadga i, jag fick idag låna ett Kimblewickbett av min tränare, jag har alltid velat testa ett sådant bett, så jag var posetift inställde, och hästen gick helt Underbart, han har inte gått så bra och avslappnst på hur länge som helst, jag kunde jobba honom lätt i alla gångarter, jag behöver bara sitta, och håla om, med lätta muuika händer och man kände hur han tog i och slappande av och bärjade annvända ryggen och bakbena, vilket härlig känsla
, jag hade inte ens kedjan hårt spänd.
Nu hoppas jag verkligen det här håller i sig, ska rida med det hä'r bettet ett tag fram över och se om det funkar.
Har ni några posetiva och/eller negativa upplevelser med detta bett? säg gärna vad ni tycker
Jag gillar det också mkt för att det e rakt med tungtunnel.
Nu hoppas jag verkligen det här håller i sig, ska rida med det hä'r bettet ett tag fram över och se om det funkar.
Har ni några posetiva och/eller negativa upplevelser med detta bett? säg gärna vad ni tycker
Jag gillar det också mkt för att det e rakt med tungtunnel.