Sv: Kinda!
Tack
Ja, för vår del slutade dagen med att vi fick en gul rosett

Jag är så glad att min Kamel äntligen är tillbaka i gammal god form! Stort

för min tränare som verkar ha klurat ut lösningen på våra problem!
Ingenting kändes svårt och jag är jättenöjd med alla tre grenar.
I dressyren gjorde vi precis vad vi skulle, fick 45 straff vilket kändes helt ok betalt. Tråkigt att domaren hade skrivit så få kommentarer bara, och att dressyrbanan bitvis kunde misstas för en insjö.
Hoppningen var faktiskt väldigt bra, inte bara felfritt utan även med en bra ridkänsla och utan korsgalopp vilket annars är en av våra specialgrenar när hindrena, i Kamels tycke, är för låga. Självklart var det inte helt optimalt med hoppning inomhus och en minimal framridning, men arrangörerna skötte det hela bra ändå med begränsat antal ryttare inne samtidigt tycker jag.
Terrängen gick också den väldigt fint, kanske med undantag för anridningen på uggleboet då - visst ska man välja att rida på böjt spår nedför en slänt om man kan? Följa vägen rakt fram till hindret bara är för töntar

tyckte min häst i alla fall.
I övrigt var det nemas problemas, särskilt den sista biten där alla "svårigheter" kom (trappan tom vattnet) kändes riktigt bra. Blev bara några tidsfel, inget jag bryr mig om på en så pass svängig bana och det hade heller ingen betydelse för slutresultatet.
Precis som sist jag var i Kinda (5 år sen...) var det en jättetrevlig tävling!