Centaur

Trådstartare
..fast inte en kedja utan i läder. fattar ni vad jag menar? :p

undrar vart jag kan hitta en sån!:)

Sv: Kindkedja

Jag har en sådan!:D Fast den var för lång för min häst så den ligger och skräpar någonstans:angel:. Köpte den på MyOne.

Titta på mera renodlade westernbutiker. Där har de helt i läder. Det är dock inte ringar i ändarna på dem utan vanliga spännen.
Den modell som "Gaia" visade är kanske vad du söker?

Har också en helt i läder, alltså inga ringar på sidorna... Köpt på My One för ett par år sedan...

har inte sett det där, och jag har tom jobbat på my one.. :o men då kikade jag iofs inte efter det så får gå dit och leta lite då. :D

en skumren skulle jag också ville ha, det minns jag att jag sett där!

Globus har en.
Säljs på webshopen Grand Prix.

okej! :)
fast den var svart... vill helst ha en brun, eftersom jag har brunt kandar och hästen är fux... men om jag inte hittar en brun så vet jag iaf att det finns en där. tack.:)

Tror jag köpte den i samband med att de flyttade butiken och hade utförsäljning (gbg) så det kanske var något som legat gömt på lagret och inte var ordinarie sortiment...

Liknande trådar

Dressyr Vad tror ni, kommer AI bli våra framtida domare inom dressyren? Hur långt bort tror ni att det ligger? Kommer vi ha både AI och vanliga... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 554
Senast: skiesabove
·
Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 038
Senast: cili
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
609
Senast: skiesabove
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
878
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka