Kingsland fleecejackor strl

Miingla

Trådstartare
Hej! Någon som har Kingslands fleecejackor och vet hur de är i strl? De figursydda, främst höstens kollektion. Hjälp mig snälla :D
 
Jag har min vanliga storlek. Har man möjlighet att prova en är det ändå bra -framförallt när det gäller de figursydda. En modell har jag råkat ut för som var liten, annars är de normala.
 
Tack snälla! Jag blir nämligen inte klok på deras strl ibland, och jag har inte jättemånga plagg därifrån så det gör det ännu svårare. Nu tog jag min vanliga strl och håller tummarna att det ska passa. Annars kommer jag bli ledsen :p
 
Jag tycker dom är normala i storleken :up: Har en lite tjockare fleece från en äldre kollektion som är underbar, den har räddat mig många kalla kvällar i stallet :love:
 
Ladys och figursydda vanlig strl, annars minst en mindre då de ofta är unisex (gäller ridbyxorna med tycker jag)
 

Liknande trådar

Småbarn Vad har era barn på fötterna i höst? Min 1.5-åring har hittills haft sina tunna skor i läder från Kavat alternativt gummistövlar när det...
Svar
13
· Visningar
876
Senast: lykke
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Har precis köpt en transport men dekalerna är lite dåliga så ska uppdatera dem. Jag vet att man ska ha skylt uppe när man kör...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: Morces
·
Hästmänniskan Varför är endel häst människor inte så trevliga! Har blivit väldigt ledsen för kommentarer jag fått på mina trådar där man tror att jag...
Svar
11
· Visningar
1 962
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp