Kingsland-jackor

Veronika

Trådstartare
Är intresserad av att köpa en och har hittat några norska nät-butiker, brukar det vara några problem att beställa från norge och hur mkt kostar det då med frakt, postförskott o dyl? Har förstått att de inte finns att köpa i Sverige :(

Vad skiljer dessa två modeller åt? Är dom olika tjocka eller olika matr. Ser ju att texten skiljer o att där är snörning istället för mudd nertill på den ena. Är dom såna prassliga eller? Vilken tycker ni är "bäst" och hur är dom i storlek (brukar ha 36-38 el. S i andra kläder)

73766.jpg

getIMG.asp

bjakke1.gif

Tacksam för svar

Senast ändrad:
Sv: Kingsland-jackor

Kanske inte svar på din fråga men Börjes säljer Kingsland jackor nu. De finns inte med i katalogen men i butiken. Så ring och kolla med dom.
/Cats

Jag har den blåa där (fast min är grå) och den är jättebra!! Tycker den är snyggare än modellen som är rak nertill. Kvaliten är väldigt bra, har tvättat min i maskin många ggr och den är fortfarande lika fin! Kingsland är jättestora i stl pga det är unisex stl, jag har xs på min, kunne säkert haft xxs också. Jag är visserligen smal, men jag är 176cm och brukar ha small (eller medium) på vanliga jackor.

Om du beställer från Norge får du räkna med att betala tullavgift och mva, så jackan kan bli ganska mkt dyrare än du tänkt dig! Gå in på www.kingsland.no så hittar du vem som har agenturen i Sverige.

Dom har Kingsland också nu. Kingstonjackorna finns i katalogen men inte Kingsland. Tror de fick in dom i höstas någon gång.

Börjes har förresten många märkesvaror i butiken som inte de har med i katalogen.

finns det nån kingsland jacka (vinter) som är av lite längre modell och med ludd på luvan & muddarna.
har sett en sån, fast jag är inte 100 på att de var en kingsland! men fin va den! hittade den nämligen inte på kingsland.no nån som vet va de annars kan va för jacka jag menar om det inte är kingsland? :)

Dom hade det när jag var där förra veckan i alla fall, konstigt.....???? Men det är nog så att de har inte dom på postorder utan säljer dom bara i affären. Ringde du postorder eller till affären? De finns inte på samma ställe nämligen.

Jag mailade till orderavdelningen men då kanske man ska åka upp där då o köpa eller ringa o höra...

Feed´n race i Veddige säljer Kingsland. De brukar vara bra på att beställa hem sånt de inte har i lager dessutom.

Om du ska till Scandinavium så brukar de finnas där hos ganska många återförsäljare.....

Liknande trådar

M
Utrustning Nu är det så att jag vill beställa en Kingsland Tricolor jacka(den trefärgade med stor "kingsland" text på ena armen), och eftersom de...
Svar
1
· Visningar
2 460
Senast: Nova_
·
C
Utrustning Eftersom jag sålt det mesta av pållen saker så var jag ju tvungen att köpa en massa nya grejer :D Jag visste ungefär vad jag ville ha...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Naggur
·
L
Utrustning Skulle handla ridbyxor idag, stack iväg till granngården butiken i uppsala. Hittade först 2 par mountinhorse byxor som såg helt okej ut...
Svar
12
· Visningar
1 616
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka