• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Coffeaclub
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 684
C

Coffeaclub

Eftersom jag sålt det mesta av pållen saker så var jag ju tvungen att köpa en massa nya grejer :D Jag visste ungefär vad jag ville ha och kollade runt i diverse butiker, utan att hitta ens en bråkdel av det jag sökte. Kollade då i massor av olika nätbutiker och bestämde mig för att beställa från två olika som hade mkt av det jag sökte. Nu när jag fick leverans idag så hade dels ett brunt nylonträns och dels gula lindor utgått. Jag fattar inte varför de fortfarande finns med i butikens sortiment och går att beställa och sen får man vid leverans reda på att de inte finns. Hade jag vetat det från början så hade jag ju kunnat beställa saker nån annanstans ifrån. Jag menar, det är ju inte direkt så att man beställer en sak från varje e-butik. Frakt+postförskott är ju inte direkt gratis. Brukar det vara så här när man beställer via nätet?

Sv: Besviken

"Brukar" är ett starkt ord, men alltför ofta är det så. Sjukt irriterande!

Sv: Besviken

Tycker inte om att beställa saker. jag vill klämma och känna på allt=) och ofta när man beställer så finns inte hälften, så får man vänta en månad till. visst slipper man betala frakten då men i alla fall...

Liknande trådar

Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur... 9 10 11
Svar
219
· Visningar
16 329
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 523
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 264
Senast: Yrsel
·
Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
23 947
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka