Bukefalos 28 år!

"Kingston Short"-jakken fra Bõrjes

S

spoff

\"Kingston Short\"-jakken fra Bõrjes

Er det noen som har erfaringer med "Kingston Short"-jakken fra Bõrjes? Både kvalitetsmessig, utseendemessig og eventuelt annet som måtte være å tilføye..
 
Re: \"Kingston Short\"-jakken fra Bõrjes

Jag har en sån och är supernöjd, den sitter perfekt och är jätteskön med fleecefoder. Har väl haft den ca 1/2 år och tvättat den ca 3ggr, än så länge håller den sig fin iaf! :)
Jag beställde str Medium men den var för stor så jag sålde den till en kompis och köpte str Small istället!
 
Re: \"Kingston Short\"-jakken fra Bõrjes

Ok. Tusen takk for svar :smirk:

Har andre erfaringer å komme med er det bare å dele dem..

Fordelen med denne jakka er at den minner om de hippe Kingslandjakkene. Men Kingsland er jo så dyrt.. Kunne vært greit med en billigere variant til "klubbjakke".
 
Re: \"Kingston Short\"-jakken fra Bõrjes

Håller me Skumpisen! :bump:
Det är en SUPERjacka till det priset ;)
Vi har den allihopa i stallet, som stalljackor.
Jackan är en kopia på John Whitaker-jackan som kostar ca 1400 kr. Denna kostar väl 300 kr tror jag....
Mkt varm jacka, fleecefoder o min har klarat lättare snöfall utan att man blir blöt igenom.
Mkt bra passform o snygg jacka.

Jag har även en liknande jacka från Equiline (oxå kort modell o me fleecefoder). Den kostade ca 1400 men jag tycker nog att Börjes-jackan är minst lika bra även om det skiljer mkt i pris!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 036
Senast: Lobelia
·
Dressyr Har sett 2 reaksjoner på youtube om FEI's nye regelbok for 2023 som har fjernet alle punkter om hvordan hestens hode skal være under...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 992
Senast: hastflicka
·
Utrustning Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers. Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: MimmiNO
·
Hästvård Hei, Jeg står på en liten stall med plass til 6 hester og nå skal det komme en hest fra Spania. Den kommer ikke til å bli satt i noen...
Svar
7
· Visningar
1 339
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp