Bukefalos 28 år!

Kissar inne

Kanonen

Trådstartare
Jag har en 11 årig phalene hane som har börjat kissa inne.
Allt började efter att jag flyttade hemifrån (hunden bor med mina föräldrar i det huset som hunden har bott i hela livet)
Han kissar ute och dricker normalt så jag har tror inte att han är sjuk på något sätt.

Han kissar bara då som ingen ser och blir helt tokig om han ser att man städar upp kisset. Då skäller han , visar tänder och försöker bitas.
Normalt är han en jätte snäll pigg hund och har aldrig bitit eller gjort någon illa.

Jag behöver er hjälp med att förstå varför han gör detta och hur får man honom att sluta med detta.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund har varit klockrent rumsren. Tills för några månader sedan. Då kissade han hos bekanta och på nya ställen inomhus. Sedan några...
2
Svar
24
· Visningar
2 179
Senast: TinyWiny
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 281
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 490
Senast: NotlikeI
·
Hundhälsa Är det vanligt? Tik som fyller 10 i Januari. Tidigare löp så har hon blödigt väldigt mycket första veckan nästan, men nu är vi inne på...
Svar
7
· Visningar
1 537
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp