J jemeni 10 Nov 2006 #22 Sv: kissar inte inne GRATTIS!!! Min unghäst kissar mycket sällan inne kissar i hagen det första/sista hon gör.
Sv: kissar inte inne GRATTIS!!! Min unghäst kissar mycket sällan inne kissar i hagen det första/sista hon gör.
K Krulidut 10 Nov 2006 #23 Sv: kissar inte inne bilden på cancer snoppen är taksamt anledningen till infäld snopp är att han kanske fryser om kisse missen
Sv: kissar inte inne bilden på cancer snoppen är taksamt anledningen till infäld snopp är att han kanske fryser om kisse missen
B BeastieBabe 11 Nov 2006 #24 Sv: kissar inte inne åhh här är det visst jag som är seg så här ska det alltså inte se ut!
Panzerkat 12 Nov 2006 #28 Sv: kissar inte inne Vad jag vet, så kan man ta bort snoppen och hästen behöver ändå inte få problem. Kanske aktuellt i hans fall
Sv: kissar inte inne Vad jag vet, så kan man ta bort snoppen och hästen behöver ändå inte få problem. Kanske aktuellt i hans fall
Korven 12 Nov 2006 #29 Sv: kissar inte inne STACKARE, kan dom inte göra nåt åt det? Inte nån kritik utan bara vad man KAN göra åt sånt.
Sv: kissar inte inne STACKARE, kan dom inte göra nåt åt det? Inte nån kritik utan bara vad man KAN göra åt sånt.