Kissar massa!!

verrdogan

Trådstartare
Min Flatte har börjat kissa toook mycket och ofta. Han kan va ute i 30min å sen va inne i 1tim å ändå kissa en jätte lång stund sen när han kommer ut igen.

Han fick dåliga lever värden efter en fylle hund olycka för ca 1 år sen snart å fick behandling för detta en längre tid.

Kan de va nått återfall från detta som han fått, eller har han bara blivit massa mer kissnödig än tidigar?
 
Sv: Kissar massa!!

har pratat med vet nu å fått tid för blodprovtagning å så ska ja ha med ett kissprov
 
Sv: Kissar massa!!

Han åt nått som han borde låtitbli, så han blev en fyllehund, ögonen i kors å vinglade just å gick in i saker. så han fick ligga i fylle cellen några dagar.
 
Sv: Kissar massa!!

Oj, va läskigt, men lite komiskt låter det...:crazy:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
869
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 768
Senast: cewe
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Viva
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 558

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Bra blötmat
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Lådcykel istället för bil?
Tillbaka
Upp