Kissar mycket?

Anna_Lillen

Trådstartare
Nu har Vilda bott här i lite drygt 3 veckor. Allt går bra utom en sak - hon kissar mängder! Igår kissade hon 10-12ggr inne och lika många gånger ute, hon får vara ute i trädgården mycket (1-2tim/dag) ochh vi går ut och går minst en långpromenad och 5-6 kortare promenader. Hon dricker mycket (1-2liter/dag) men är pigg och glad i övrigt. Var hos vet. idag och tog blodprov eftersom vi var rädda för att det kunde vara nåt med njurarna. Hos vet. kissade hon på sig 3ggr när dom skulle ta provet eftersom hon var så rädd. Hemma upplever vi henne inte alls som rädd eller stressad på något sätt men nu undrar jag lite om det kan vara nåt sånt iaf? Hon fick även medicin mot urivägsinfektion så i bästa fall hoppas vi ju att det är det och att det går över snart. Nån som har varit med om något liknande eller kan komma med tips?

Sv: Kissar mycket?

Hon är 5 månader. Hon var dock nästan helt rumsren när hon kom, men mycket nytt kan ju göra att hon glömmer bort lite och börjar kissa inne. Hm...

Liknande trådar

Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 311
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 192
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
933
Senast: Lillkin
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 060
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet