Kissfrågor

Status
Stängd för vidare inlägg.

Djurjouren

Trådstartare
Jag har letat och letat efter en tråd som handlade om kiss (var annars än på ett barnforum känns det inte konstigt att nämna ordet kiss ;) ) men jag hittar den inte.
Inte Ung tror jag det var skrev nått om barn som rent medicinskt inte kunde hålla tätt, som alltid skvätte lite innan den märkte att den behövde gå på toa. Nån som kan berätta mer?

Sv: Kissfrågor

En tråd är från 24 september och heter kiss i sängen, söker du på dom orden får du fler träffar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 086
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 777
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 399
Senast: Raderad medlem 147980
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 013
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka