• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Xenox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 660
Sv: Kissungar

Xenox skrev:
En sista fråga och hur vet du om jag har råd att betala vetrinären eller inte om katten blir sjuk?

Jo, man tänker ju så att det låter på dig som att du har så pass mycket pengar att du kan betala för vad det kostar om katten blir sjuk. Men varför kan du inte lägga ut nån hundralapp i månaden och sen bespara dig själv och ditt djur en massa besvär?

Sen så kan du INTE isolera dina djur mot sjukdomar även om du bor på landet! Som nån annan sa; det kan komma med dina skor. En sjukdom behöver ju inte bara vara att katten exempelvis bryter benet!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
605
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
630
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej min katt har nyss får kattungar 2 av dom dog men en överlevde. Nu är det något fel på vaktades såg att ena va helt svullen nu är den... 2
Svar
20
· Visningar
2 131
Senast: Liten
·
Övr. Hund Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
3
· Visningar
513
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka