Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Patrik Kittel och EM-hästen Delaunay blev trea i världscupdressyren i danska Herning. De enda som besegrade svensken var hemmaryttaren Cathrine Dufour och tyska världsettan Isabell Werth. - Cathrine var i en klass för sig, säger förbundskapten Bo Jenå. På söndagen avgörs küren som ger världscuppoäng. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.kristianstadsbladet.se/tt-sport/kittel-gp-trea-i-herning/
Hästnyheter
Isabell Werth, 50, är den mest framgångsrika dressyrryttaren under modern tid. På meritlistan finns hela 34 mästerskapsguld individuellt...
Hästnyheter
Isabell Werth fick maka på sig, Cathrine Dufour tog en mäkta populär hemmaseger på Atterupgaards Cassidy när världscupkvalet avgjordes i...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Trädgård & Växter +1 på fröbanken. Snabb leverans, hög kvalitet, stort sortiment och alltid en extra fröpåse i gåva. Är jättenöjd, har beställt från dem i...
Hundavel & Ras Jag kan bara svara på utifrån hur jag själv tänkt (eftersom jag då har två blandraser och en renrasig, och kollar på annonser både för...
Hästhantering Har aldrig haft några problem med storlekarna ihop.
Dom små jag har haft har hållit den stora jobbiga unghästen ifrån sej och sagt nej...