JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kittel nominerad till årets smålänning
(Ridsport) Sveriges Radio P4 Jönköping utser varje år årets smålänning. Patrik Kittel är en av 31 nominerade.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Förra året blev han den andre svensk genom tiderna världscupfinalen i dressyr.
Nu kommer Patrik Kittel till schweiziska Basel i en ny...
Hästnyheter
Nu kan du nominera den som du tycker borde tilldelas utmärkelsen som årets uppfödare av SWB.
Hästnyheter
I helgen gjorde Patrik Kittel Grand Prix-debut med ett 11-årigt sto som funnits i stallet i flera år - Kittel har nu tagit över tyglarna...
Hästnyheter
Patrik Kittel vann EM-brons med hästen Scandic.
Nu har hästen somnat in, 25 år gammal.
”Du har aldrig svikit mig”, skriver Kittel på...
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Föredrar en lugn hund. Har tidigare haft rottweiler, en ras jag verkligen älskar men blir för stor och krävande för att funka idag.
Oliver628585
22 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 611
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Körde no planaria i 243an. Nu vet jag att det har ihjäl även sandsnäckorna :( så nu har jag en nitrit-spik (0,05 mg/l) vilket tyvärr är...
Scandi
40 minuter sedan
Svar: 1 389
Visningar: 41 323
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Här har vi vilodag och njuter lite av att vara ensamma hemma då sambon är iväg på resa. Imorgon får trion vara hemma under tiden jag är...
Red_Chili
Idag kl 17:42
Svar: 1 242
Visningar: 74 455
Hund
Trött på bete
Hästvård Ja absolut han går i en sååå stor hage så när gräset växter så flyttar dom på sig dit från typ mars fram tills nu när vi släppte på bete.
matson
1 minut sedan
Svar: 7
Visningar: 371
Vård
Fördelar/ nackdelar med tinker?
Hästmänniskan Ja men absolut, jag är helt med på det. Har själv haft en utländsk ras tidigare. Hur som haver så tycker jag oavsett att det är klokt...
Mearas
4 minuter sedan