Sv: Kläder

Går hon på förskola? Jag vill bara träffa förskolebarn för annars kanske han kommer med någon smitta som hemmabarn inte får :angel: Vi är alltid på att träffas ;) Han tycker också det är superroligt med andra barn! Och hans mamma också...

Jajamensan, och hon älskar det :D När hon tycker mamma är skittråkig drar hon fram ovelåååålen och säger 'dagis!' :D

Sv: Kläder

Kan bara tala om att min förstfödda var väldigt liten både längd och viktmässigt. Numera är hon längre än mig, men fortfarande viktmässigt lite efter en del jämnåriga.

Jag hörde att ett 'normalbarn' blir ca 2*längden på sin 18-månadersdag. Då blir Elina 160 ca, och jag är ju 162.
Antar att man får korrigera för prematurer. Ska bli kul att se om det stämmer (har stämt på nästan alla jag kollat med faktiskt!)

TS : skönt att det ser bra ut iallafall, det är inte kul med så små, man är så rädd att de skall bli sjuka.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 657
Senast: Badger
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 406
Senast: Dyngpeter
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 436
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 575

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka