Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Linda8142 aha då förstår jag, vet precis! Men jag fattar inte varför et blir så!
@Karfitsa Nej inte bröllop, då hade jag tackat nej om jag blivit bjuden! Det är inte min grej, för alldeles uppklätt! Mitt eget bröllop var inte ens så uppklätt.
kl
![]()
Den är inte så ljus egentligen, det är blixten och galgen är för liten för klänningen. Den brukar jag ha hemma när jag håller på att då av värmeslag ungefär.
![]()
Jag. Röd luvtröja.... röd jacka jag ändå aldrig kunnat knäppa, men det gör inget jag håller på att dö av värmeslag...nåja nästan... på vintern ändå. Tröjan under luvtröjan är stor och jag trivs inte i den, men har testat nu i alla fall. Det var den som var urringad och jag som knöt skorna....
Arbetströjan är mörkblå med tryck på bröstet...Det är ungefär så här jag ser ut. Blå luvtröja/röd luvtröja och svarta byxor/vita byxor. Och ibland svart linne med vinröd skjorta utanpå.
Nu har jag gjort bort mig på tid och evighet på buke genom att visa hur jag ser ut. Men jag misstänker att det här är den enda bilden på mig som hela jag syns på och inte bara ett öga här och var som jag tagit för att dölja min stora näsa och stora läppar, som alltid varit stora.
@pulkaskurk Jag vet ju att om jag inte tycker om färgerna eller ärmarna eller hur den annars ser ut, så kommer jag aldrig tycka om den på mig. Spelar ingen roll om den sitter bra om det är något i det jag inte gillar. Det är ju inte bra sitta bra jag är ute efter.
Vad drar du för storlek? Sånt kanske man inte får fråga men jag vet en butik som brukar ha en del i den stilen men de har inte nätshop vad jag vet. Kan i så fall kolla med butiksägaren om hon kan se över det som finns och om det går att skicka ändåÄr det klänningsår? Inte till tjockisarTill tjockisar finns bara fula klänningar, med blommor på eller prickar eller ränder eller nåt annat ofint (i min smak)
Just den jag såg är vit, halvlång ärm och vintagestilaktig... åh så fin!
Den kostar 400 eller 500 kr och är i dyraste laget så jag har ju inte råd att lägga ut mer, bor inte så jag har stora köpcentrum och har absolut ingen tid att åka någonstans och tycker det är skitjobbigt med postorder, med den inställningen hittar man inte mycket va![]()
@athena_arabians Nej det visste ja inteÄr det bara för att jag ställer Rumpnissefrågor som rumpnissarna i Ronja Rövardotter?!
I natt när jag inte kunde sova låg jag och funderade på varför vissa latinska namn för blommor och djur har två ord som är samma. T.ex. lodjur heter ju Lynx Lynx. Jag tvingade mig att stanna i sängen och ge fasen i att googla!
![]()
Jag kan inte hjälpa det! Det är lite skadat!![]()
![]()
Just det!