klädsel???

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare lady_corvette
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 049
L

lady_corvette

jag undrar hur man ska vara klädd vid tävling på lokal/regional hopptävling. det har ju varit snack om klubbjack o.d.y

Enda kravet är hjälm och ridstövlar eller ridskor tillsammans med shortchaps utan fransar, ridbyxor, desutom ingen luva på tröja eller jacka, annars kan du se ut hur som helst.

man behöver alltså inte ha klubbjacka eller kavaj på regionala tävlingar? eller är jag ute och cyklar?
kan man alltså ha en vit polotröja och en collegetröja över?
får man ha vilken färg som helst på ridbyxorna?

man behöver alltså inte ha klubbjacka eller kavaj på regionala tävlingar? Nej det behöver du inte.
kan man alltså ha en vit polotröja och en collegetröja över? JA
får man ha vilken färg som helst på ridbyxorna? Ja

får man lov att rida i en fritids jacka?
typ klubbjacka fast där bak står det inte klubbens namn utan ens egets stalls namn? :confused:

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 398
Senast: ameo
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 296
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
938
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
554
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur