Klådstillande salva

Jamtland

Trådstartare
Alltså hjälp.
Jag fick rådet av en läkare att använda en salva under mina morfinplåster, fick namnet på salvan av doktorn och skrev ner det.

Nu har jag tappat bort namnet på doktorn och lappen jag skrev salvans namn på...

Någon ur bukeoraklet som vet vad det kan vara för salva?!
 
Alltså hjälp.
Jag fick rådet av en läkare att använda en salva under mina morfinplåster, fick namnet på salvan av doktorn och skrev ner det.

Nu har jag tappat bort namnet på doktorn och lappen jag skrev salvans namn på...

Någon ur bukeoraklet som vet vad det kan vara för salva?!
Finns väl ett antal. Provat googla klådstillande salva och se vad du får upp på apotekssidor för träffar och om du känner igen något av dem?

Bepanthen Sensi Calm står till exempel som klådstillande.
Jag tänkte först på hydrokortison, men vet inte hur kortison och morfin är tillsammans...

https://www.kronansapotek.se/Hudvård/Hudbesvär/Eksem-och-klåda/c/eksem/
 
Finns väl ett antal. Provat googla klådstillande salva och se vad du får upp på apotekssidor för träffar och om du känner igen något av dem?

Bepanthen Sensi Calm står till exempel som klådstillande.
Jag tänkte först på hydrokortison, men vet inte hur kortison och morfin är tillsammans...

https://www.kronansapotek.se/Hudvård/Hudbesvär/Eksem-och-klåda/c/eksem/
Jo jag testade men jag fick upp MASSOR och vet ju inte vad som funkar under morfinplåstren...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 929
Senast: Hazel
·
Hästvård Mitt fullblod har rivit upp ett stort sår på sidan av bålen, men inte så stort att det behöver sys. Allt man kan läsa om modern sårvård...
Svar
17
· Visningar
927
Senast: inaa
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 467
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 617
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp