Klådstillande salva

Jamtland

Trådstartare
Alltså hjälp.
Jag fick rådet av en läkare att använda en salva under mina morfinplåster, fick namnet på salvan av doktorn och skrev ner det.

Nu har jag tappat bort namnet på doktorn och lappen jag skrev salvans namn på...

Någon ur bukeoraklet som vet vad det kan vara för salva?!

Alltså hjälp.
Jag fick rådet av en läkare att använda en salva under mina morfinplåster, fick namnet på salvan av doktorn och skrev ner det.

Nu har jag tappat bort namnet på doktorn och lappen jag skrev salvans namn på...

Någon ur bukeoraklet som vet vad det kan vara för salva?!
Finns väl ett antal. Provat googla klådstillande salva och se vad du får upp på apotekssidor för träffar och om du känner igen något av dem?

Bepanthen Sensi Calm står till exempel som klådstillande.
Jag tänkte först på hydrokortison, men vet inte hur kortison och morfin är tillsammans...

https://www.kronansapotek.se/Hudvård/Hudbesvär/Eksem-och-klåda/c/eksem/

Finns väl ett antal. Provat googla klådstillande salva och se vad du får upp på apotekssidor för träffar och om du känner igen något av dem?

Bepanthen Sensi Calm står till exempel som klådstillande.
Jag tänkte först på hydrokortison, men vet inte hur kortison och morfin är tillsammans...

https://www.kronansapotek.se/Hudvård/Hudbesvär/Eksem-och-klåda/c/eksem/
Jo jag testade men jag fick upp MASSOR och vet ju inte vad som funkar under morfinplåstren...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
266
Senast: Luff
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 286
Senast: sardellen
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 116
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka