Kläder till temafest!

Sleepan

Trådstartare
Jag behöver hjälp. Eller ja, vi.
Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte vill ha såna där maskeraddräkter från typ partykungen.

Så, tips på outfits tack! 😁
Både dam & herr 👌

Har tänkt mig blått och vitt, tror jag. Men är väldigt öppen för förslag.
 
Jag behöver hjälp. Eller ja, vi.
Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte vill ha såna där maskeraddräkter från typ partykungen.

Så, tips på outfits tack! 😁
Både dam & herr 👌

Har tänkt mig blått och vitt, tror jag. Men är väldigt öppen för förslag.

Vilket roligt tema! Det borde ju vara rätt lätt att få till. T.ex. hängslebyxor som Donna har i början med en vit blus under. Somrig klänning i nån ljus färg. Gärna blått. Beach waves i håret. Semesterkänsla.

Jag hade kollat på bilder från filmen. Eller varför inte se om filmen och se om jag hade nåt i min garderob som kan passa.
 
Jag tänkte inte alls att temat nödvändigtvis hade något med filmen bokstavligen att göra? Utan att temat är uttrycket "mamma mia here we go again" med fri tolkning? Dvs man kan klä sig efter filmen, eller också något helt annat. Tex en klädstil man hade för 20 år sen eller ngt 😅
 
Badshorts och simfötter 😁 vilket är mitt största minne från första filmen när de ska kidnappa Sky inför svensexan
 
Det första som ploppade upp i mitt huvud när jag läste ”Mamma mia” var kocken från Lady och Lufsen” 🤣

Du kan klä ut dig till kock och låna Frasse (lite Lufsenlik) 😂

Är Frasse sugen på att dela stuga med Ebba i Sälen i fyra nätter? 😂
 
Vilket roligt tema! Det borde ju vara rätt lätt att få till. T.ex. hängslebyxor som Donna har i början med en vit blus under. Somrig klänning i nån ljus färg. Gärna blått. Beach waves i håret. Semesterkänsla.

Jag hade kollat på bilder från filmen. Eller varför inte se om filmen och se om jag hade nåt i min garderob som kan passa.

Haha, har beställt både hängselbyxor, vit skjorta och vit t-shirt, plus somriga blåa och blåvita klänningar 😂😁
Så känns som att jag är rätt på det.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 795
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp