Bukefalos 28 år!

Klädsel som gäst på sannolikt snorvarmt bröllop

Superfin klänning verkligen @Mineur

Det jag tänker på angående klänningsval och värme, om du skulle känna att du inte är lika kär i din klänning när det närmar sig eller att det visar sig att den är snorvarm, är att typ kolla efter klänningar i siden eller liknande. Tycker ofta att det känns betydligt svalare att ha på sig än mycket annat. :)
 
Vilket sammanträffande! Jag ska också till Malta för bröllop i juli :)

Jag var på skärgårdsbröllop förra sommaren och hade denna på mig (OBS ej min bild). Skön och gillar den jättemycket så kan tänka mig och ha den i sommaren igen.
 
@Mineur Hoppas det är OK att jag lånar din tråd lite till ännu en bröllopsklädsel fråga?

I alla fall. Bröllop på kvällstid vilket enligt lokala traditioner innebär långklänning för oss tjejer. Är den här klänningen för mycket för att ha på sig på ett bröllop? För ljus? För nåt annat? Nån med åsikter?

image1xxl.jpg




image3xxl.jpg
 
@Mineur Hoppas det är OK att jag lånar din tråd lite till ännu en bröllopsklädsel fråga?

I alla fall. Bröllop på kvällstid vilket enligt lokala traditioner innebär långklänning för oss tjejer. Är den här klänningen för mycket för att ha på sig på ett bröllop? För ljus? För nåt annat? Nån med åsikter?

image1xxl.jpg




image3xxl.jpg

Mycket fin!
 
Visst är den snygg?! Jag är bara rädd att jag skulle virvla in och se ut som att jag trodde att jag var på bal liksom. Samtidigt är det generellt VÄLDIGT uppklätt på de bröllop som jag gått på där, och jag vill fan inte komma en gång till och känna mig underklädd liksom.
 
Visst är den snygg?! Jag är bara rädd att jag skulle virvla in och se ut som att jag trodde att jag var på bal liksom. Samtidigt är det generellt VÄLDIGT uppklätt på de bröllop som jag gått på där, och jag vill fan inte komma en gång till och känna mig underklädd liksom.

Tycker att det känns som att den helt klart funkar med de premisserna! :)
 
@Mineur Hoppas det är OK att jag lånar din tråd lite till ännu en bröllopsklädsel fråga?

I alla fall. Bröllop på kvällstid vilket enligt lokala traditioner innebär långklänning för oss tjejer. Är den här klänningen för mycket för att ha på sig på ett bröllop? För ljus? För nåt annat? Nån med åsikter?

image1xxl.jpg




image3xxl.jpg
Supersnygg! Känns helt rätt utifrån det du berättat!
 
@Mineur Hoppas det är OK att jag lånar din tråd lite till ännu en bröllopsklädsel fråga?

I alla fall. Bröllop på kvällstid vilket enligt lokala traditioner innebär långklänning för oss tjejer. Är den här klänningen för mycket för att ha på sig på ett bröllop? För ljus? För nåt annat? Nån med åsikter?

image1xxl.jpg




image3xxl.jpg

Är det i Spanien? När jag har varit på bröllop där har jag sett de som har varit väldigt uppklädda och en del ljusa färger.

Jag tycker att klänningen är superfin. Hade jag inte redan en långklänning i den färgen som jag aldrig använder hade jag kanske slagit till själv :D
 
@GoLightly Jepp. Vet inte hur det är generellt men i vår bekantskapskrets är det fancy fancy som gäller samt långklänning vid vigsel som följs av middag. De bröllop jag har varit på har folk klätt sig väldigt mörkt i mitt tycke, därför tänkte jag att den kanske var för ljus och flimsig liksom.

Men ja, visst är den fin? :love:. Bara 2600 SEK :up: :D.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bilsätesskydd
  • Barmarksdrag/canicross
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp