klädsel vid tävling av körning!

Happimess

Trådstartare
jag ska presentera körning som en av ridgrenarna på stallets luciashow, och skall därför vara klädd så som man är klädd när man tävlar körning. har man egentligen något speciellt? tack på förhand/Johanna :D :rofl:
 
Beror också på vad man kör för vagn. Enklare vagn =enklare klädsel. Fin vagn = lite elegantare klädsel.

Dock alltid som ovan skrivit så måste handskar, pisk, huvudbonad och förkläde vara på.

Om du ska representera detta på en ridskola så skulle jag rekommendera dig att ha hjälm när du kör.

Lycka till!
 

Liknande trådar

Dressyr Tja. Ska nu börja tävla storhäst, regionalt, i dressyr. Visst är det ok att ha mörka ridbyxor? Hur är det med kavaj? Är det ok att ta en...
Svar
11
· Visningar
1 754
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 467
Senast: Bulldoozer
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 194
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 332

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp