fraggelzebra
Trådstartare
Jag behöver hjääälp! 
En mycket god vän till mig, min äldsta vän faktiskt, ska gifta sig i början av april. Klädkod: kavaj.
Jag fattar ju var klädkoden betyder, men jag har tamejtusan inte en susning om vad jag skall leta efter.
Grejen är att sedan något år tillbaka hasar jag mest runt i antingen stallkläder, eller svarta skinnyjeans och någon tröja. Äger i dagsläget en (1) klänning som tyvärr är rumpkort och täckt av blågröna paljetter, inte riktigt bröllopsduglig även om jag älskar den.
Kan inte någon pusha mig i rätt riktning? Vet inte ens vilken färg jag vill ha.
Klickade just in på asos och är just nu lamslagen av den oerhörda mängd klänningar jag möttes av.
Jag är:
ca 178 cm lång
rätt skranglig med långa armar och ben
massor av tatueringar, de som syns är främst svarta
hårfärg varierar men luggen är i dagsläget gul-orange-rosa (övergång liksom) och ska färgas om till veckan. kanske gul > turkos eller så. Turkos är min go to-hårfärg.
Jag söker:
inte en klänning av tubtoppsmodell
helst inte golvlång, då snubblar jag nog
kanske inte alltför mycket volanger
... vet ej?! Hilfe!
Här är en (inte helt aktuell) bild där nästan hela jag är med:
Lägger strax upp en verkligt aktuell bild på plyte & frisyr.
Snälla, hjälp en fashion-vilsen själ.
En mycket god vän till mig, min äldsta vän faktiskt, ska gifta sig i början av april. Klädkod: kavaj.
Jag fattar ju var klädkoden betyder, men jag har tamejtusan inte en susning om vad jag skall leta efter.
Grejen är att sedan något år tillbaka hasar jag mest runt i antingen stallkläder, eller svarta skinnyjeans och någon tröja. Äger i dagsläget en (1) klänning som tyvärr är rumpkort och täckt av blågröna paljetter, inte riktigt bröllopsduglig även om jag älskar den.
Kan inte någon pusha mig i rätt riktning? Vet inte ens vilken färg jag vill ha.
Klickade just in på asos och är just nu lamslagen av den oerhörda mängd klänningar jag möttes av.
Jag är:
ca 178 cm lång
rätt skranglig med långa armar och ben
massor av tatueringar, de som syns är främst svarta
hårfärg varierar men luggen är i dagsläget gul-orange-rosa (övergång liksom) och ska färgas om till veckan. kanske gul > turkos eller så. Turkos är min go to-hårfärg.
Jag söker:
inte en klänning av tubtoppsmodell
helst inte golvlång, då snubblar jag nog
kanske inte alltför mycket volanger
... vet ej?! Hilfe!
Här är en (inte helt aktuell) bild där nästan hela jag är med:

Lägger strax upp en verkligt aktuell bild på plyte & frisyr.
Snälla, hjälp en fashion-vilsen själ.