Klantarsel!

malinsky

Trådstartare
Har köpt ett jättefint täcke på rea på Kings.. storl 145.. det är ju antagligen för liiitet!! :eek: Nu finns det inget 155 kvar, ska prova det på pållen idag. :crazy:

Inte kan väl 145 passa en häst på närmare 170 och har lång rygg? Jag var övertygad om att hon hade 145, men vid närmare eftertanke så är det nog 155 hon har.

:cry: :cry: :cry:

Sv: Klantarsel!

...självklart fattades det ngr cm. 155 skulle sitta som en smäck!

Skit också.. täcket var nedsatt nästan 1000 kr :bump:

Jahapp *suck* får leta vidare, det kanske inte blir ngt fynd i år :(

malinsky skrev:
...självklart fattades det ngr cm. 155 skulle sitta som en smäck!

Skit också.. täcket var nedsatt nästan 1000 kr :bump:

Jahapp *suck* får leta vidare, det kanske inte blir ngt fynd i år :(

vad va det för täcke? *intresserad* Är mycket på kings och shoppar men inte sett ngn som varit så billigt : ). Och min lilla kräver ju bara 145 :angel:

Synd att jag precis sytt in ett kanon täcke som var jättestort för min lilla..

startgrow skrev:
vad va det för täcke? *intresserad* Är mycket på kings och shoppar men inte sett ngn som varit så billigt : ). Och min lilla kräver ju bara 145 :angel:

Synd att jag precis sytt in ett kanon täcke som var jättestort för min lilla..

Vintertäcke, vattentätt (teflon). Svart med brunröd smalt kantband. Sketasnyggt. Kostar nu 500 kr. På Ki**s ;) i S-vall.

Lämnar tillbaka det i morgon *suck*

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 834
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Liten allmän reflektion bara. Har storlekarna på hästgrejer generellt krympt på senare år, eller något? :eek: Satt och jämförde Herr...
Svar
6
· Visningar
1 076
Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 823
Utrustning Hur svårt kan det vara att hitta ett flugtäcke som sitter bra egentligen? Började med att prova samma modell som min förra häst alltid...
Svar
12
· Visningar
2 094
Senast: mooi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka