JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Klart: Tobbe Larssons show till Elmia
Moderator
Hästnyheter
Det stora ”hästlovet” stundar – det är snart dags för årets upplaga av Jönköping Horse Show.
Du som läser JP har nu chans att tävla om...
Hästnyheter
Nu står det klart vilka internationella hoppryttare som kommer till start i årets upplaga av Falsterbo Horse Show CSIO5*. I startfältet...
Hästnyheter
Sex nationer deltar vid Elmia Scandinavian Horse Show – många världsryttare på plats! Förutom de svenska VM-hjältarna Peder Fredricson...
Hästnyheter
De Tysklandsbaserade svenska dressyrstjärnorna Therese Nilshagen och
Anna Blomgren kommer till Sverige för att hålla en clinic på...
Smart watch
IT & mobiler Är det i förstahand en träningsklocka eller i första hand smarttelefonfunktionerna du prioriterar?
Jag tycker att det är en...
Breaktown
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Här är det upp som en sol och ner som en pannkaka. Hade en riktigt bra början på veckan men har nu haft mitt första förmodade...
Galant
29 minuter sedan
Svar: 1 439
Visningar: 49 890
Allmänt
Somna in hemma
Hundhälsa För rätt många år sedan tog vi över en 9-årig beaucerontik då ägaren fått ändrade omständigheter. Pigg och kry hund men vi fick veta att...
Åsa A
19 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 1 466
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag gillar verkligen inte att så många hundraser (åtminstone de som inte också har prov) ska ha så tydlig könskaraktär. Jag tror att det...
BornAgain
31 minuter sedan
Svar: 1 919
Visningar: 186 768
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Visst är hon 😃 Det är helt underbart att ha ett litet pudelplåster igen 🥰🥰
Lyan
Idag kl 10:23
Svar: 618
Visningar: 39 456
Hund