Klickbara bilder

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Covetous
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 322
Sv: Klickbara bilder

Den bilden är ju precis lika stor som den man får upp när man klickar, då finns det absolut ingen anledning att göra den klickbar.

Här ser du skillnaden!

(klickbar bild) (klickbar bild)

För att få en exakt beskrivning av hur man gör läs den nålade FAQ:en om bilder och filmer :angel:

numera på pixbox så blir det ?0 efter .jpg.
det är bara att TA BORT ?0 så funkar det finfint att länka så att det blir en bild.
troligen har dom lagt till ?0 för att folk inte ska kunna länka till bilder direkt men det är som sagt bara att ta bort det..

tack så jättemkt. Jag har inte så bra sinne för sånt här med datorer.. Eller kanske lägre IG än övriga Sverige.. haha.
Tack ska du ha iaf :)

[ URL="http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/04370000-04379999/640x480/4375558.jpg"]
[ IMG]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/04370000-04379999/60x60/4375558.jpg[/IMG][/URL]

Åh gud tack! :bow:
NU fattar jag det där med storleken.
tack tack tack!! :banana: :o

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 107
Senast: Flavor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka