JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hästvård
Trådstartare
Trådstartare
fisan
Startdatum
Startdatum
14 Okt 2009
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
941
Jag har letat som en liten idiot här efter olika klipp bilder..
Jag vet att jag såg för några månaders sen en sida som någon bukefalist länkade till med massa olika klippningar, men jag kommer ju givetvis inte ihåg var jag såg den..
om ni har olika bilder på halv klippning så lägg gärna ut, jag är öppen för många förslag just nu
Men som sagt om någon vet var den sidan heter så länka jätte gärna till den!
Tack på förhand!
Tjatter
Visst kör vi i år också? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom...
16
17
18
IT & mobiler
Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Tjatter
Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓
Ni som har varit med tidigare har koll på...
50
51
52
Tjatter
I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23
24
25
GVFÖ 2025
Kultur Ja jag tycker svt borde solla bort mer. Det är ju trots allt människor som inte är vana vid att vara i media på det här viset och då...
stjarnhimmel
1 minut sedan
Eurovision 2025
Kultur Ehh ...jo det finns många som röstar för Hamas
Håller med helt och hållet!!!
Håller med här ochså -utan att för den sakens skull anse...
gulan
5 minuter sedan
Svar: 1 134
Visningar: 26 967
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Verkar som att vi ska på visning av den till synes perfekta lägenheten på måndag. Och jag har lyckats ta itu med en del andra saker som...
Red_Chili
10 minuter sedan
Svar: 891
Visningar: 26 740
Allmänt
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Nu har jag skrivit till en som säljer en kallblodstravare. Ser lite grövre ut på bild, men det är såklart svårt att veta säkert innan...
Habina
Alldeles nyss
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Hur bra form är hon? Man vill helst inte att de är i topp tävlingskondition eftersom de har svårare att ta sig då.
Gärna gå på grönt...
Hedwig
17 minuter sedan
Svar: 1 475
Visningar: 115 209
Grenar
Ofräsch häst?
Ridning Ja, är ni flera som rider så är det ju superviktigt att den ena vet vad den andra gör. Annars kan det bli väldigt tokigt för hästen.
Sirap
Idag kl 10:06