Klippa häst med koskär???

Centaur

Trådstartare
Kan man göra det?? :confused:
Börjar bli lite kris här, skären är på slipning och det verkar ta eoner innan jag får tillbaks dom. Har andra skär, men dom passar inte på maskinen. Det ända jag har är skär för ko. Går det att klippa med dom?? Nån som provat??
 
Det går hade samma problem. Fast det blir randigare och sen kan dom nypas lite mer.. Men nöden har ingen lag ibland..
 
Ja, det går bra. Det är ingen skillnad.
Om det blir randigt eller nyps så är skären ovassa.

// Anna
 
Okej, då kan jag ju prova iaf!

Det är inte roligt att ha en vit häst med lång tjock päls i det här vädret... I sär inte när det roligaste han vet är att lägga sig ner i vattnet.... :crazy:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Har upptäckt att Tilda har märkliga förhårdnader eller liknande på sina två baktassar. Jag har inte tidigare sett detta, även om hon...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: Rugge
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 446
Senast: Roheryn
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
428
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
760

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp