Klippa i ljudfiler?

Kaki

Trådstartare
Jag hittade låten Älskade ängel på min dator och vill nu ha den som ringsignal :D Men det är så långt intro... Jag vill ju att de ska hinna sjunga "älskade ängel"

Googlade och hittade tips om ett ljudprogram som man kunde klippa med, skaffade det men inte lyckas jag....

Vet någon ett enkelt sätt? Eller ännu hellre, någon som har tid och lust att klippa till den låten till en perfekt ringsignal åt mig? :banana:

Sv: Klippa i ljudfiler?

Enda jag har erfarenhet av är Audacity. Det är lite pyssel innan man får grepp om alla knappar och så, men är ändå ett sjysst program :)

Jag har också använt mig utav det programmet och jag tycker det är perfekt för nybörjare. Hade aldrig testat något innan och det gick hyfsat snabbt att lära sig :)

Det är det jag fixade hem och lyckades få till ett streck där jag ville klippa men hur jag än försökte lyckades jag inte klippa bort det som var innan.... Vart är "klipp-knappen" eller ja, hur gör jag?

1. Markera den delen av ljudet du vill ha kvar
2. Ctrl+t (Edit/Trim)

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 931
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 171
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av... 11 12 13
Svar
249
· Visningar
31 599
Senast: Åsa A
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 978
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka