Klippmaskin

Status
Stängd för vidare inlägg.

RebeccaJoli

Trådstartare
Vet inte om den här tråden ligger rätt men den får väl flytta annars:d

Jag är på jakt efter en klippmaskin och vill helt enkelt ha tips om vad man ska/vad man inte ska köpa för några, och var man kan få tag på dessa!

Har själv egentligen bara erfarenhet av De Laval som jag tycker är bra men för dyra, och Showmaster som jag inte alls tyckte va bra.

Snälla kom med tips för jag är verkligen vilse i djungeln här!:cry:

Sv: Klippmaskin

Rekommenderar en sökning på forumet då det finns flera aktuella trådar om just klippmaskiner och de olika märken som finns.

Lovis
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
797
Senast: Tuvstarr
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 909
Senast: Dentaku
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 715
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 281
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck