Klippning av häst

B

**BORTTAGEN**

Klippte min ponny idag, eller iaf försökte klippa! Halva rumpan, halva magen och lite fläckar här och där blev inte klippta... Till en början gick det bra men sedan när jag skulle börja på vänstra sidan fick han spunk! så tänkte höra.. nån som har förslag på vad jag kan göra nu? För jag vill ju klippa klart honom! Tacksam för alla möjliga svar! /Emelie :bump:
 
brukar stoppa bomull öronen på mín-låter mindre

han e dessutom rätt så killig,så när han ska klippas e de många pauser som gäller
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 738
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 910
Senast: Mkb
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 291
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 201

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp