klippning + täcke

vinkelina

Trådstartare
fundera på att helklippa min häst då hon blir så otroligt svettig då man rider henne ordentligt. började sätta vinterpäls redan i september, vill då att de skulle börja sätta täcke på henne, men de har inte funkat.

men måste man ha halsskydd om man klipper hästen helt? hon har sä jätteburrig man, så vet inte om de skulle passa, på ena sidan är den så otroligt tjock att hon inte blir blöt på halsen då det regnar, finns lite på andra sidan oxå, men inte alls i samma mängd

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 614
Senast: Stergo
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 027
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 380
Senast: skiesabove
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än... 2 3
Svar
50
· Visningar
10 177
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka