Klistermärksalbum?

Fibusen

Trådstartare
Finns det att få tag på längre? Jag vet att jag hade något slags häfte när jag var mindre...
Ska vara helt blanka vita sidor där man kan klistra in många märken. Har googlat men hittar bara typ böcker med olika bakgrunder där man ska klistra in få märken på bestämda ställen ungefär.

// Fibusen, som planerar mutor för att överleva 5-års trotsen. :o

Finns det att få tag på längre? Jag vet att jag hade något slags häfte när jag var mindre...
Ska vara helt blanka vita sidor där man kan klistra in många märken. Har googlat men hittar bara typ böcker med olika bakgrunder där man ska klistra in få märken på bestämda ställen ungefär.

Funkar det inte med ett vanligt skrivhäfte som har helvita sidor?

Söker du på blank sticker album på adlibris så finns det flera stycken. Framgår inte om det är glossiga sidor dock. Men det kanske kan stå på tillverkarens hemsida

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 237
Senast: Amha
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 205
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 111
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
1 008
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI