Klock Boots

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Niljan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 806
N

Niljan

hej!
Mina klockboots jag hade köpte på NM gick sönder för nån vecka sedan. Nu skulle jag vilka ha ett par nya, vita ca 240 gr. vet ni något märke som håller bäst eller vart dom finns billigast? och jag vill ha med korrborreband.
Tacksam för svar

Sv: Klock Boots

topreiter har billiga klockboots både med och utan karborre och i olika vikter finns på de flesta ställena som säljer islandshästsaker t.ex. lillhästen agersta isbiten emmi

Sv: Klock Boots

Granngården har med, har de inte hemma så tar de hem. Det är med kardborr, jag tycker det är lättare.

Liknande trådar

Fritid Jag är i stort behov av ett par nya skor då mina (som synes) är sönder. Jag har tyvärr en tendens att mina skor går sönder ganska fort...
Svar
10
· Visningar
632
Senast: Derivata
·
Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
406
Senast: Breen
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka